Journey Носталгично Ревю

Satsura
Satsura
в NEXT TV Публикации: 29
Здравейте дами и господа след кратка почивка отново съм с вас, с нов контент и нови идеи
А именно Носталгичните ревюта...не е ли прекрасно чувството когато се върнеш в дадена игра след много години и осъзнаеш как си прекарвал много часове в дадена игра без дори да се замисляш за времето...



Може десетки пъти да гледаме на геймплея на Journey, но да разберем с какво точно тя толкова се хареса на обществеността ще бъде сложно, защото това не е за гледане а за играене.
Journey не е играта в познатата ни форма на тази дума, това по-скоро е интерактиван опит, историята на безимения пелигрим, който притежава само един плащ, но това не го спира да проди бавно, но уверено по изпепеляващите дебри на пустинята и точно заради това тази игра е просто очарователна в своята простота.
Тук наистина няма нищо освен това да се движите напред към своята цел, към планината която едва се вижда в далечината. Няма никакъв опит, или пък луут, чудовища, големите дървета от умения, драматически сцени, или пък драматичен сюжет, единствено може да удължите шалчето си само за това да скачате по-високо, но това изобщо не е основната цел.

В играта дори няма думи, присъствате само вие, или непознат играч ако играете в онлайн, дори да общувате с него няма да можете, но на вас това дори няма да ви трябва, тук всеки има собствен път. Journey говори с играчите и без да използва познатата ни комуникация, пътешествайки през пустинята, със дългия ни шал, който е покрит с древни писмена, изпепеляващото слънце, и неголеми полети над пясъчните дюни, всичко което ни казва играта е една голяма метафора.

За какво ще се питате вие? Може би за живота, за това, че ние се срещаме с различни хора докато се движим към своята смърт, каквито и да сме, когото и да сме срещнали, така или иначе ще се срещнем на едно и също място, a именно планината която едвам се вижда в далечината.
Своята механична простота, Journey компенсира с невероятната си хармония, примирението със себе си, музиката, визуалния стил и разбира се усещанията. Ето върху какво са се сфокусирали разработчиците Z-game Company.

Journey изглежда доста странно отстрани, но Ви уверявам че ще се хареса на всеки който дръзне да поеме пътя по нейните безкрайни дюни. Тези от Вас които ценят в игрите идеята и естетиката, толкова колкото и самия процес на играта, помнят Journey като една от най-забележителните и вълшебни игри на последните години.

    No results for this poll

Коментари

  • VeRush
    VeRush
    Публикации: 261
    Пише се пилигрим между другото.

    На мен тези елементи - пустия, планина ми говорят по-скоро за религиозна метафора.
Влез с профила си или се регистрирай, за да коментираш.