Middle Earth: Shadow of War (Preview/Превю)

Satsura
Satsura
в NEXT TV Публикации: 29


През август 2017-а година, на PC, PS4 и XboxOne излиза дългоочакваното продължение „Middle Earth: Shadow of War“, за това какво ще представлява играта разказа Кевин Стефанс, продюсъра на студиото „Мonolith Productions“ и сега бързам да ви разкажа какво каза той в интервюто си.
„Shadow of War“ е екшън RPG с отворен свят, сюжетът на който се развива в периода между Хоббит и Властелина на пръстените. Ще играем разбира се, за Талион и Келимбримбор, героите на предната част, които създават втори пръстен за да унищожат Саурон.
В началото на играта, Келимбримбор изведнъж ще изчезне и Талион заедно с новия пръстен ще се отправи да търси елфийския лорд. Вече знаем със сигурност, че в играта ще можем да се сблъскаме с самия Саурон, Назгулите и с краля на магьосниците.
Главното клише на новата игра се явява разширената система на Немесис, кояте беше една от ключовите механики на предната игра, тя следеше за всеки един бот с който Вие взаимодействахте, все едно е специален персонаж. Например ако на единия от враговете му се е получавало да убие главния герой, или да оцелее в битка с него, системата Немесис го покачваше до капитан и разбира се, следващата среща с него бе на много по-сложна.
В новата игра, ако вярваме на думите на девелопъра, възможностите на Немесис ще са доста по-разширени, ще имате последователи, които след време ще можете да добавяте в своята армия. Същите уникални ботове като враговете от първата игра. Тези последователи, капитани които имат уникални характеристики и личности, те ще се бият редом до Вас след завземане на една от крепостите.
Появи се и новия концепт, на самите крепости, това са огромни късове земя със собствени лордове. Лордът има няколко подвластни на него капитани, и вие ще трябва да победите всички тях за да завземете крепостта. С тъкмо това ще помогнат вашите последователи, които имат особени боеви навици.
Нивото на противниците, обеща Стефанс, ще бъде доста по-голям от тези капитани които всички сме виждали в „Shadow of Mordor“. При троловете Урукхай, ще се появят нови пасивни и боеви навици, също така срещу Вас ще се бият назгули и Балрози. Освен това, в демото показаха дракони, карагори и граугопултове, големи граугове с катапулти отгоре.
Немесис създава не само жив и динамичен, но и единствен по рода си свят, всичко тук се генерира по различен начин, двама играчи с еднаква история, врагове и съюзници просто няма да има. Същите последователи, могат да бъдат пленени, може да има помогнете, но дори този път не е еднозначен, някои от вашите съюзници ще могат да Ви предадат.
Немесис променя дори състоянието на локациите, крепостите вече са привързани към конкретни племена и всяко от тях имат своя култура, например едно от племената подчинява дивите животни на Мордор и ги използва по време на битка. Видът и обликът на местността изцяло зависи кой ще заеме поста на командир на замъка който завзехте.
Системата на завземане на крепостите също е далече от обикновена, ако гледаме механиката, това е типично превземане на точки, тях трябва да удържате докато бивате осадени от враговете си, но това как ще стигнете до точките и дали ще успеете да устоите на тях ще се влияе от много малки, но важни действия.
Например Вие можете да се качите на стената, но голяма част от вашата армия, не може. Така че Ви предстои не само да влезете в крепостта, но и да помислите за това, как ще помогнете на вашите войници да влязат.
Портите също биват различни, едни може да пробиете, други не можете, успеха на завземането ще зависи от това сетихте ли се да вземете някого, който ще може да премахне оградата.
Като цяло това е елемент от стратегията, ще трябва да мислите коя крепост ще нападате, как е защитена и кой от последователите си, ще трябва да вземете със себе си за да успеете в начинанието си.
По частта на сюжета, разработчиците ни обещаха да разширят потенциала на сандбокса, на предната игра, и разбира се, по-задълбочена история, сайдкуестове.
За сега знаем твърде малко за „Shadow of War“, за да правим сериозни заключения, дори и релийса на играта не е скоро, но не може да се отрече,че тази игра има потенциал. Единственото което ни остава е да чакаме нови подробности.
Благодаря за вниманието!
Влез с профила си или се регистрирай, за да коментираш.